Sunday, April 3, 2011

entry yg sgt cumils!!


hmm , entry ni berunsurkan entry sedih bagi pemilik blog ini . sedih yang teramat , kenapa ? sebab takboleh shopping online . mase nak buat doodle di atas ni pun sedih sebab tengok muka doodle tuh tak sampai hajat nak shopping online .

punca paking utama kenapa aku tak dapat shopping online is:

  1. takde bank account nak shopping macam mana kan . (malas nak register account)
  2. duit limited sangat . maklum lah budak sekolah

dalah aku ni gila shopping , kalau mama and baba kasi duit . duit tuh pikir nak gune untuk shopping but terpaksa pendamkan sebab future nanti kene gune tapi kalau parents aku kasi duit khas untuk shopping , takan ku simpan lagi . bhaha .


tadi skodeng-2 blogshop yang ter-melatop . nampak lah beberapa clothing yang memang aku minat , kalau nak pergi mall malas lah pula nak keluar , senang sikit kan online shopping ni tapayah buang tenaga dan mase belek2 dekat mall sampai berjam-2 . tup tup aku terlupa yang aku takde bank account , disspointed~

No comments:

Post a Comment