Saturday, December 25, 2010

mana nak dapat baju yang cantik dan semat-semat ?

Salam semua~~

Hari ini mahu membawa anda semua membeli-belah. tetapi hanya secara virtual sahaja. sekarang semuanya mudah bukan. kuasa berada di hujung jari anda sahaja. hanya pilih, order, buat bayaran dan tak sampai tiga hari, barang tersebut sudah sampai ke tangan anda. sangat mudah bila bershopping secara online. lagi best kalau blogshop tersebut menyediakan pelbagai rangkaian pakaian. sebut sahaja, nak beli top ke, pants ke, dress ke, accesorries ke, skirt ke, hijab ke, semua ada. memang lagi senang kerja dan jimat masa kan?

so entry ini, saya mahu memperkenalkan sebuah kedai online yang menyediakan pelbagai jenis pakaian yang bukan saja cantik dan semat, tapi semua nya berharga RM 50.00 ke bawah. fakta menarik, sekarang blogshop tersebut sedang mengadakan jualan murah hujung tahun, jadi semua baju berharga bawah RM 40.00. tapi sale sampai 31 Dec 2010 sahaja ya.

lagi menarik sebab ada polisi pulangan baju untuk pertukaran dalam masa 7 hari. rata-rata blogshop yang aku tengok, dia tak bagi kita tukar baju selepas dah dapat baju walau tiba-tiba kau rasa baju tu tak sesuai dengan kau. kau nak tukar dengan baju lain, tapi tuan blogshop tak bagi. kau menangis meroyan pun tetap tak boleh tukar sebab dah termaktub dalam terma dan syarat. tentu kau rasa kecewa dan hampa kan sebab penat-penat keluar duit beli baju, bila dah dapat baju tak boleh nak pakai pulak. lagi sakit hati kalau baju tu mahal dan kau terpaksa pecahkan tabung ayam semata-mata nak beli baju itu sebab duit gaji kau dah habis. tapi bila berurusan dengan blog ini, korang tak perlu risau semua itu.

Mari jamu mata dengan beberapa baju dari blogshop tersebut :
i'm wearing monroe's shirt in black color.
suka giler baju ni.
sila abaikan tumbesaran badan yang semakin menjadi-jadi
akibat kerakusan membaham makanan.
tengok tu kat bahagian leher ada batu-batu.
memang haku suka sangat.

Antara collection yang menjadi my fav :
*new collection*
oh serious cardigan ni comel gila.
semua color pun aku suka.
antaranya ada warna putih, hitam, kelabu dan warna hijau macam dalam gambar di atas.
memang cantik ada roses kat bahagian dada.
macam dalam hati ada taman gitu. sesuai sangat lah.
Yang ni pun aku suka. simple tapi classy.
*new collection*
yang ini pulak sangat comel kan.
sesuai untuk mereka yang sukakan gaya yang feminin dan girlie.
memang menggeramkan.
warna putih pun cantik.
kalau pakai otomatik menjadi comel.

Cantik sangat kan collection dari blogshop ini. lagi menarik sebab blogshop ini juga diakui sangat best dan pakaian-pakain yang dijual tersangat semat oleh seorang fashionista yang tersohor dan famous tak lain tak bukan, Cik Fatin Liyana yang sangat famous dan tersohor. klik SINI untuk melihat entry beliau bercerita tentang blogshop ini. comel gila cik Fatin pakai baju lace dan cardigan dari blogshop ini. aku memang minat betul kat Cik Fatin nih. shhh. ini rahsia kita-kita jek tau.

Oh aku ada berita baik untuk orang-orang Pasir Gudang dan Masai sebab boleh COD. kalau area selain dari dua tempat tu, korang terpaksalah keluarkan duit untuk pos penghantaran. tapi jangan risau sebab blogshop ni guna poslaju. so insya Allah selamatlah baju-bajuan korang tu. untuk orang luar Malaysia kalau berkenan dengan baju-baju dari blogshop ni pun toksah risau. korang boleh membeli-belah juga. lagi fakta menarik, kalau korang jadi member blogshop ni, korang dapat discount, dapat free gifts time birthday dan free kos penghantaran kalau korang beli melebihi RM150. wahhh. best betul blogshop ni kan.

Aku taknak kongsi sorang-sorang pasal blogshop ini. jadi aku nak share jugak dengan korang. cepat pergi serang tau. klik link bawah ni:

website
www.classywardrobe.com

dan jangan lupa klik LIKE kat facebook
classywardrobe.com

owner blogshop ini bernama Daini. memang sangat baik. sangat senang nak berurusan. kalau korang ada apa-apa pertanyaan just email je Daini kat admin@classywardrobe.com.

p/s : cepat-cepat membeli belah sementara tengah sale ni. aku pun nak bershopping lagi. weeee ;)

No comments:

Post a Comment