Saturday, December 25, 2010

Jika anda penggemar on9 shopping, maka haruslah anda membaca entry ini ! - Fatin Liyana

Orang perempuan memang suka benda yang cantik-cantik. Baju nak cantik, tudung nak cantik, make up nak cantik & semua semualah nak cantik. Takada apa yang peliklah pasal benda ni sebab memang fitrah manusia suka benda yang cantikkan? Tapi orang perempuan ni lain sikit. Depa kalau dah suka, depa nak, memanglah ang tak boleh buat apa kan. Contohnye la kan, walaupun baju depa dah selori, almari dah melengkung, drawer dah tak bulih bukak lagi dah sebab overload, tapi pantang nampak baju cantik ja, teruih depa rembat aihhhh T__T.

Tapi takpalah, baguih jugak ada org pompuan macam ni, barulah ekonomi mesia berkembang pesat ye tak?? Perniagaan pakaian lani maju pon sebab kami org pompuan tau dak? Kami bukanlah suka hati nak membaziaq duet belanja bukan bukan dok aihhh, tapi kami sentiasa dok pikiaq lagu mana nak majukan bisnes-bisnes kat mesia ni. Betapa mulianya niat kami :') Jadi tatkala kami dok sibuk bershopping suma, janganlah angpa kaum lelaki dok tabur fitnah habaq kami bukan bukan naaaaa



Hee jadi kaum wanita, meh meh aku nak habaq kat angpa suma satu berita baik! Sapa yang suka fashion memangla angpa akan teruja dengan berita yang aku nak habaq ni hikhik ! Aku ada jumpa satu blogshop ni, pehh baju yang dia juai memang semat & cantik-cantik. Dah la banyak pilihan. Ang sebut ja nak apa, blouse, tops, cardigan, pants, skirts, maxi, hijab, accessories suma ada. Baju maternity pon ada ang tau?? Ang tengok ja banner blogshop atas ni, ang teruja tak teruja? Stylo kan baju-baju dia? Yang bestnya, harga dia rata-rata bawah rm50! Memang sesuai la ngan tahap kenipisan poket aku kan hehe..




Ha ! ni dia laced top from classywardrobe. sweet kan? rasa macam tengah berlakon cita korea je ni hehe.. oklah kalau angpa suma tak puji aku pon takpa..yang penting puji baju tu..dah habis comel dah ni aku gayakan hahahahaha.




Kalau angpa suma perasanlah kan, style aku ni simple ja. Warna-warna pilihan aku pon stok2 mcm pastel, hitam & kadang-kadang ja warna terang-terang. Aku ni pemalu & berbudi bahasa (cam takde kaitan je wkwkwkwk), tak reti nak pakai warna-warna terang dari atas sampai bawah hee...Jadi aku balancekanlah dengan warna shawl yg aku pilih..contohnya kalau baju aku warna gelap, aku pakaila shawl yang berwarna-warni sikit :)




Berbalik sal blogshop ni, aku suka tops/cardigans yang dijual sebabnya dia simple tapi ada strong point. Takdelah macam kalut semacam ja kan. Memang kenalah dengan taste aku! Contoh macam cardigan classywardrobe atas ni, cardigan ni simple & nice sebab dia ada button starting from middle of the chest level until neck. Stylo! Tak pernah aku jumpa lagi aih cardigan macam ni. Terharu aku. rasa macam manusia paling unik di dunia ni :')




Bek korang usha blogshop ni sebabnya baju yang depa juai memang stylo-mylo! Pastu senang nak berurusan sebab owner dia, Daini sangat-sangat baik!! Daini kata, kalau nak dapat discount boleh la 'like' fanpage classywardrobe ni. TENGOK. KAN AKU DAH KATA DAINI MEMANG BAIK. LIKE JA TERUIH DAPAT DISCOUNT!! KALAU KAU MAKI HAMUN CINA KAT KEDAI PON BELOM TENTU DAPAT DISCOUNT TAU -____- !! Hee dah dah jangan berlengah lagi, selamat bershopping girls!


click sini untuk bershopping dengan hebat !


untuk dapat discount, LIKE fanpage classwardrobe dulu ;)

No comments:

Post a Comment