Saturday, December 25, 2010

sepet

ehem-ehem, ada yang email-email dan mesej kat fb dan jugak tanya kat blog malu2 kucing tanya aku mana beli cardigan yang cun tu, hikhikhik! ingatkan nak rahsia je, nak lawa sorang-sorang..hahahaha! bajet gila kan...tak la tak bukan macam tu...meh tengok cardigan yang cantik ni :) -ada satu lagi cardigan dari classywardrobe, nanti hari lain aku tunjuk naaaa, cun punya-

di sebabkan baju aku semua lengan pendek2, dulu aku memang suka beli baju yang lengan pendek sangat, kuikuikui! gamaknya sekarang tak boleh pakai, tapi terima kasih kat classywardrobe sebab bagi aku sumber inspirasi bahawa walaupun baju itu seksi, kita masih boleh cover line dengan cardigan yang lawa ni :)

lawa kan lawa kan? ok fine, bukan cardigan je yang dia jual, banyak lagi baju2 yang super cun,tak caya? boleh pegi website dia CLASSYWARDROBE, ada budak comel yang juga memakai baju yang cun-cun dari CLASSYWARDROBE...

ini REVIEW yang girl super comel ni buat, eh namanya fatin liyana kalau tak silap :) kejap2, hai fatin, ini selingan, u sangat comel cun dan menawan bila memakai baju dari CLASSYWARDROBE, ahaks!

Dia ada jual macam-macam jenis baju, dari TOP , Baju Ibu-Ibu Mengandung, Dress, Cardigan, Accesorries, Baju untuk orang bersaiz besar (comel, he he he), dan macam-macam lagi, korang boleh usha sana...yang penting murah MURAH! ok lagi sekali murah MURAH! hehehehe!

kat sana jugak korang boleh tanya detail macam mana proses pembelian, boleh pulangkan balik ke tak kalau rosak atau tak puas hati dengan barang, ada diskaun ke kalau beli masa befday? ahaks! sweet kan...hehee! boleh la email daini : admin@classywardrobe.com

daini ni sangat sweet dan senang nak berurusan dengan dia, any type og baju yang korang nak, boleh tanya dia kot-kot dia boleh carikkan type macam mana yang korang nak tu...kan daini kan?? he he he!

alang2 tu, korang jum la meriahkan lagi facebook classywardrobe ni, KLIK LIKE, dan korang bermaha mesra dengan tauke classywardrobe :)

BERBALOI-BALOI dengan CLASSYWARDROBE

-sepet dah mencubanya, anda bila lagi? hiks!-

No comments:

Post a Comment