Saturday, December 25, 2010

saye mahu baju ini!!!

aloha!
assalamualaikum~

waaaa~~~ arini langit di kelantan menangis tanpe henti! non stop dari aku bangun pukul *.**am tadi, until now. memang sungguh menggode keimanan ku. katil di dalam bilik bagaikan memanggil2 ku untuk tidow diatasnya~ tapi. untuk menolak godaan tersebut, aku lantas turun ke bawah DM3 untuk study di meja batu yang disediakan~ *pergghh. ape kes aku pakai ayat ala2 sastera nih. demam kene ujan kot*

okay, back to normal. arini, aku berjaye menjaohkan diri daripade lappy aku. sebab aku nak elak buang mase dengan blogwalking (memandangkan ari nak exam tinggal lagi 21 hari je *WUTT?????ase cam baru kene tampa plak!! exam da dekat. nota aku bertimbun2 tak bace. dengan segale jenis disease nye. i'm a dead meat*), aku study kat meje bawah nih. but. memandangkan da 1 ari aku berpisah dengan encik acer aku nih, petang nih. aku nak rehat (satu ari la sangat study. tipuw3!!!) so, aku pon bukak la emel yahoo aku. cek kat bahagian spam. ouh my gucci!~ tuan punye classywardrobe reply msg aku rupe2nye! aku nak sangat2 velvet dress die. nampak sangat superb okayh!!! tak caye? try tengok bawah nih;

aku senanye nak yang merah ni!!~ tapi kate tuan punye kedai, baju yang tinggal kale putih ni jerk.
haa~~ cantik kan?? okay. yang ni aku punye. korang tolongggglah jangan beli!

and aku dengan penoh semangat berkobar2 nak pergi bo0k baju tuh. isi form segale bagai *takde la sampai lubang idongku kembang kempis menunjukkan tahap semangat tuh. aku masih lagi ayu. ahakx!* tapi tetibe, prang!!(konon2 bunyi kace pecah la tuh~)
aku taley access link kedai nih. huwaaaaaa!!~ ape la banyak sangat dugaan aku nak beli baju nih?? huhu. nanti habess!! ouh internet, kenapakah kau kejam kepadaku!!!! aku mahu baju itu!!! tolong bantu-in aku!!

kepade daini-the-owner-of-classywardrobe, if u happen to read this entry, please3.... reserve one this gorgeous dress for me. huwaaaaaa...~~~ i'm begging u! i want this really badly. and i m not a hangat2 tahi ayam customer. wakaka.

okeh, nak naek bilik balek. siap2. pasni nak kua g beli KFC. waaaa. ujan2. makan kfc panas. memang finger's lickin go0d sungguh la! kay papay!

p/s: ouh, kalu sape2 berminat, leh la try access link nih. banyak baju lawa2 wo0.. kene kuat tahan nafsu shopping lah yer. HAHA. classywardrobe.com

No comments:

Post a Comment