Saturday, December 25, 2010

panasss... panasssss....

Weewiiittt. korang apa khabar? saya kini sedang bertarung dengan hingusan yang asik nak meleleh je dari hidung. *kesat hidung dengan tisu ke seratos kali*. muka pun dah sebijik macam zombie kampung pisang. haih. musim tengkujuh ni memang buat orang mudah jatuh sakit. badan saya pulak manja ya amat. antibodi lemah gemalai betul. *sigh*

oh kat sini saya mahu merwar-warkan ke seluruh pelosok alam bahawasanya blogshop yang hot iaitu CLASSYWARDROBE sedang mengadakan year end sale besar-besaran yang akan tamat pada 31 Dec 2010. bermakna hanya tinggal 9 hari lagi dari sekarang. dan berita lagi best, classywardrobe ada mengeluarkan beberapa tops baru yang alahai...tersangatlah comel-comel.

Meh i nak review 3 helai baju yang baru keluar dari oven :

Eyelet doll dress
serius baju ini comel. dua-dua color amat sweet.
menggeramkan sungguh.
kalau anda bijak mix and match, memang akan termaktub anda
yang terpaling tercomel. ;)
Crochet lace dress
salah satu new arrival item.
comel je
Floral dress with FREE necklace
peewit. shea yang hot sedang memakai floral dress.
jeles betul dengan shea ni.
sangat bijak mix n match baju.
nampak sangatt classy kan :)
memang dari classywardrobe pun.
korang kalau beli baju ini, terus dapat rantai free.
rantai bereben pulak tu. mana nak dapat kat tempat lain kan.

korang tunggu apa lagi. cepat dapatkan baju-bajuan yang comel dari CLASSYWARDROBE.
baju-bajuan yang ada kat atas ni semua ada kat web classywardrobe di bawah tab DRESSES.
harga sangatlah berpatutan. cepat-cepat pegi rembat. aku tau korang baru dapat bonus kan. kan? ;p

p/s : seronok jumpa kawan-kawan fb dan blog reader yang tegur aku kat luar. ada jugak orang yang kenal aku ek. yang tahu kewujudan aku. sangat-sangat terharu ;p. tapi yang tak best, awatla terjumpa time muka aku paling buruk. paling comot. kenapa tak jumpa time aku sedang berbedak 4 inci. haih. hye hasnida yang comellll:). terjumpa kat pasar malam kat area rumah sewa aku tadi. betul nama awak hasnida kan? sori lah akak ni pekak sikit dan blur-blur orangnya.(--") dah la tengah cuak kot. uhuh. time berjimba kat jalan tar jumaat lepas, terjumpa rakan fb aliaa farhana dan sorang lagi errr soriiii dik..akak tak ingat nama *tepuk dahi* (sila bagitahu nama, alamat, no ic anda dengan segera. uhuh) dan dan juga cik Gefren Encik Samsulfadlee. tak sangka kita berjiran kannnn ;p.

No comments:

Post a Comment